Review

BestConcurs – o aplicație cu foarte multe concursuri

Foarte multe companii și produse au diverse oferte promoționale sau concursuri, fie ele online sau offline, de care cei mai mulți aflăm întâmplător sau de la prieteni.  Și să fim sinceri, tuturor ne place să participăm la un concurs din când în când. Cu aplicația BestConcurs, avem toate concursurile la degetul mic.

Google Nexus 5 Review

După o avalanșă întreagă de zvonuri și leak-uri Nexus 5 a fost  într-un final prezentat și lansat oficial la începutul lunii. Magazinele din România ne-au făcut o surpriză și mai mare prin faptul că îl aveau în stoc chiar de a doua zi. Noi am avut ocazia să ne jucăm cu el și să îl butonăm, și putem spune că ne place foarte mult. Așadar avem onoarea de a vă prezenta review-ul Droid Zone pentru Nexus 5.

Comparatie Cameră – Nexus 5 vs. Nexus 4

Astăzi am avut ocazia să butonez puțin un Nexus 5, și chiar să fac câteva poze pentru a testa camera. După cum știți, camera din Nexus 4 este destul de slabă în comparație cu competitorii, așa că am vrut să văd ce îmbunătățiri au adus, având în vedere că cea din Nexus 5 are tot 8MP.

LG Nexus 4 Review

M-am hotărât să fac un review la Google Nexus 4, un telefon în posesia căruia mă aflu de mai mult de 6 luni. Știu că vine destul de târziu review-ul dar  încă este printre cele mai performante telefoane și ultimul flagship Google. Având în vedere aceste lucruri, aș vrea ca acest review să fie cât mai complet posibil și să conțină absolut tot ce trebuie să știți legat de Nexus 4. Așa că pregătiți-vă, veți avea ceva de citit.

Iron Man 3 ajunge pe Play Store – Prima impresie

Gameloft a lansat Iron Man 3 pentru Android, jocul oficial al filmului cu același nume, chiar cu o zi înaintea premierii acestuia. Este un joc care știu că era destul de așteptat, mai ales de fanii Omului de Oțel.  Jocul se prezintă ca un runner 3D, arată foarte bine, și poate fi descărcat pe gratis de pe Play Store. Însă nu totul este așa frumos, jocul având câteva problemuțe.

Real Racing 3 Review

Iată că Real Racing 3 a ajuns în sfârșit pe Play Store și poate fi descărcat de oricine cu un dispozitiv compatibil.  Jocul se laudă cu o grafică de zile mari și un sistem Free 2 Play, dar care vine cu câteva dezavantaje. Am încercat jocul, și voi scrie câteva cuvinte despre el în următoarele rânduri. Un mic review am putea spune.